måndag 10 februari 2014

HD/AD-Röntgen

skall göras i Kalix idag, vad hemskt, detta resultat är så avgörande så det finns inte. Jag gruvar mig och är orolig ända in i märgen. Visst ett C på höfterna och lindrig pålagring på armbågarna mår Gina inte dåligt av, vi kan fortsätta med det vi håller på med, hon håller för det kommer inte att lida desto mer med ett C, men det som sker är att alla avelstankar på henne är helt uteslutet med ett C och visar det sig vara "värre" än ett C då måste jag börja vara lite mer försiktig med henne.
 Dessa röntgen plåtar gör mig alltid så nojjig, hittills har jag bara haft fria höfter på mina hundar, men eftersom jag är lite maniskt i samband med statistik är det ju verkligen inte bra i denna fråga, för någon gång kommer det ett "fel" :/
 Eftersom Gina ändå ska sövas idag så ska jag operera bort hennes sladdriga sporrar. hon besväras av dem nu när det är snö, hon går gärna inte i djupsnön utan man måste "lura" dit henne med en boll eller nåt. Det blir väl  att det skaver mot snön.

Hålla tummarna för oss idag, jag vill verkligen ha A eller B och ua!!!

Måndag och veckans första dag, denna vecka ska jag jobba fyra nätter på raken, så jag prioriterar sömn, familjen och middagar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar