onsdag 12 februari 2014

Prioritering vecka 7

är sömn
 eftersom jag hade möjlighet att byta bort en natt förra veckan jobbade jag igen den här veckan, vilket i sin tur betydde fyra nätter på raken och de i sin tur kräver att jag inte slarvar med sömnen. På måndag hade jag som sagt röntgen och stygn på Gina (hon har gjort sig illa i bakbenet, som krävde fyra stygn) detta gjorde att hon måste ha "tratt" på sig när hon är utan uppsikt, när jag jobbar blir hon utan uppsikt flera timmar så jag hyrde ut henne till hennes uppfödare under dagtid, helt perfekt för i och med det har jag kunna sova riktigt bra och länge utan att behöva ha dåligt samvete, för långöronen har jag inte dåligt samvete på samma sätt. Nu jobbar jag tredje natten och det känns väldigt bra och jag känner mig pigg och alert.
 Motion har jag helt uteslutit hittills under veckan eftersom jag sovit, lagat middag och skjutsat barnen på träningar, men då får motion blir en annan veckas "Prio1".

 Höll på att anmäla intresse till förarutbildningen som anordnas här i Överkalix under ett antal veckor, men jag blev för feg och uteslöt dessa funderingar, jag har det bra här jag är och jag har svårt att se mig/oss leva på CSN under typ 16 veckor, vi har för dyra vanor för det :/. Jag har ju en liten dröm att få vara lastbilschaufför, men det får förbli en dröm ännu ett tag.

Känslostormarna hemma börjar lägga sig en del och det känns skönt, jag klarar inte av några mer känslor nu på ett tag, mina känslor är i ett virrvarr och jag måste bena upp allt och hitta tillbaka till mina vanliga känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar