måndag 17 februari 2014

Prioritering vecka 8

är kost.
 Ica- och Coop-bladet är inhämtat och skummat igenom och matsedeln till torsdag är gjord, visste inte hur jag skulle göra till helgen eftersom jag jobbar och då brukar vi ha förmånen att bli bjuden på middag hos våra mammor :) Men det är ju inte bara middag man ska äta, frukost och lunch ska man ju också klämma in under dagen och denna vecka jobbar jag fem nätter så det blir lite tjorv med kosten, jag har inte kommit tillrätta med hur, vad och när jag ska äta. tidigare blev det väldigt mycket smörgåsar, men nu är dessa bannlysta så då har det blivit frukt, fil och flingor under nattetid och magen känns mycket bättre med det än vitt vetebröd.
Jag har ju sjukhus-soppan i frysen, kanske det skulle vara ett alternativ att äta under natten och då jag vaknar på eftermiddagen innan middagen?
 Samtidigt som jag har en ny prioritering denna vecka ska jag inte glömma bort vecka 7 prio! sömnen ska vara bra och jag ska inte slarva med den under mina vaknätter!

"Äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar