söndag 6 april 2014

"Det är skillnad att ge upp och veta när man fått nog"

Helgen har verkligen varit turbulent, mitt jobbmaraton visade sig vara "a pice of cake" mot vad som verkligen satte helgen i gungning :/ Det ena ledde till det andra och idag sa jag bort ordförandeposten i Överkalix BK. Ett noga övervägt beslut som känns nödvändigt men lite tråkigt. Det är väldigt viktigt för mig att jag inte tappar bort mig själv och det var jag nära att göra, sen fungerar det inte att sitta i en förtroendevald styrelse om medlemmarna inte har förtroende för "sin" ordförande. det rimmar lite illa. Nog om detta, nu slår vi igen detta kapitel och ser fram emot ett nytt kapitel i min hundbok, skisserna är redan ritade så få se var vi hamnar :)
 Jag har tagit tag i mitt Facebook beroende under helgen och tagit bort appen från min mobil, efter helgen har jag börjat förstå min vän AnnaLena som tagit bort sin Facebook helt, denna sida ger mig många gråa hårstrån om dagen så nu har jag börjat min avvänjning, om jag ska bli helt Facebook lös det tror jag inte, men jag ska inte vara uppkopplad 24/7.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar