torsdag 18 april 2013

Funderingar

Vad vill jag egentligen med bloggen???
Vill jag bjuda in vem som helst i mina tankar och åsikter?
Folk kan diskutera mig och mina öppet eftersom jag har öppnat dörren, är det bra eller dåligt?
Jag bjuder in kritiker att analysera det jag tycker och känner.
Jag har svenska prov varje gång jag skriver ett inlägg,  röd markeringar vid stavfel och grön markering för fel meningsuppbyggnad :/.

Man ska bara skriva sånt man kan stå för och jag vill inte ha en blogg där jag spyr galla på allt och alla som inte tycker samma som mig.
Kanske jag tar bort "vardagen".
Får fundera vidare på detta!

Jag läser bloggar för att stilla min nyfikenhet och för att få inspiration.
Jag har fått många skratt i min läsning med visst har jag blivit j*vligt irriterad över andra inlägg och vissa blogginlägg får mig att gråta, men jag hoppas att jag inte är dömande till bloggförfattaren.

Nu puttrar kaffet och nedräkningen till SM-finalen har börjat, få se om finalsagan för Luleå Hockey slutar i kväll Skellefteå har spelat väldigt bra i de tre matcher de hittills spelat.

"It ain´s over till the fat lady sings"

1 kommentar:

  1. Så kan jag oxå känna ibland. Men samtidigt är det ju din blogg och de som läser och stör sig behöver ju inte läsa?! Och ibland behöver man ventilera sina tankar? Jag tycker det är roligt att läsa om din vardag <3

    Kram!

    SvaraRadera