torsdag 11 april 2013

Upp som en sol

och ner som en pannkaka eller för mig blev det tvärtom :)
Igår vek jag all tvätt och det var väldigt mycket, vi lever i överkonsumtion då det gäller kläder.
Golven är skitiga, men så är det när man har tre hundar, deal with it!!!

Idag har hundarna och jag tankat massa vitaminer i vårsolens glans, vi har varit på en långpromenad i 1.30 h och 8.3 km, bra jobbat av oss!
Sen har vi varit på Mejerigatan och planerat lite tävlingar, ettan och tvåan samt start i lägreklass spår är uppsatta mål för 2013, få då se hur långt vi kommer.

Imorgon är långledigheten slut för den här gången. det har varit en bra ledighet.
Jag har hunnit med promenader, skidåkning och skoterkörning och Ginas träning är jag nöjd med.
Jag måste börja utmana henne och förlänga passen innan belöning kommer och nästa vecka ska jag anmäla oss till premiär tävling!!!

"på en mätt mage sitter ett glatt huvud"...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar