måndag 29 april 2013

Tragglar

Tränar man samma saker varje dag blir det ett traggel och på sista träningspassen känner jag att Gina och jag, framför allt jag, tragglar.
Det medför att det blir lite lojare i linförigheten, positionen i läggandet och ställandet under gång blir för långt fram, läggandet blir lite segt och ingångarna i hoppet och inkallningen en aningens sneda...
Så nu har jag beslutat mig för två lydnadsfria dagar, istället ska vi jobba med fysträningen, Petra har kommit på att vi ska tävla i barmarksdrag i Kiruna den 8 och 9 juni, 2.5 kilometer på tid, så träningen börjar imorgon. Jag ska mäta upp en runda hemifrån så de blir enkelt och lätt att genomföra träningen.
På onsdag tar jag upp lydnadsträningen igen och ska planera in minst en vilodag i veckan.

Vi har haft en bra helg på Norra enda tråkiga är att Oscar ännu varit sjuk.
Diskuterat etik och moral med tonåringarna och de har än en gång gjort mig stolt, efter dubbelcheck med en hemlig spion :)
Jag är så otroligt glad att jag känner så många ansvarsfulla och snälla människor som inte glömt bort att bry sig om medmänniskorna runt omkring oss!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar