fredag 28 mars 2014

Mina slutbetyg



Petra hade hittat en kurs på distans som hon tyckte att vi läsa, men det lockade inte mig så mycket, men det kanske finns andra enskilda kurser jag vill plugga? Något inom pedagogik eller kanske något inom demens  eller äldrevård, men det kanske man måste ha sjuksköterskeutbildning för att gå?!
Är det ett tecken på ålderskris? Att jag vill förändra mitt liv innan det är för sent, min klocka tickar...
Egentligen är jag nöjd med mitt jobb, men kunskap är ju inte tung att bära och inte till någon nackdel, får klura lite på det där och kolla runt vad det finns för några kurser att söka in till nästa år.

Fredag och ledig helg väntar mig, underbart! 
 Efter att pojkarna blivit beordrade att städa sitt rum och klarat uppdraget väntar en mjukglass på Fenix, årets första :) Gina, jag, Holly och Matilda har hunnit med ett 1.5 timmes intervallpass i lydnadsträning, Gina var som en uppblåst arabhingst, lite väl ivrig, vänstersvängarna blev vida och hackiga tappade helt positionen, jag måste backa bandet! Nåja min personliga tränare är bokad för att drilla oss, ska börja med "krypet" för det är tävling i lägreklass spår om två månader och då ska 10:orna sitta :)
Henrik har varit på kurs i Härnösand från onsdag men kommer hem ikväll, ganska sent så det blir en lugn hemmakväll på Norra, samla kraft till helgens aktiviteter. 
 Flickorna och jag har köpt nya löparskor idag, så nu finns ingen återvändo fläsket ska röras :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar