måndag 3 mars 2014

Sportlov

Då var det sportlov och dax för att sporta, jag skulle plocka fram slalomutrustningen till pojkarna idag för en tur till Lappberget, men deras pjäxor var alldeles för små och skidorna alldeles för korta, så jag har skrivit till alla jag känner i närheten med barn över 10 år om det har några gamla utrustningar liggandes i förrådet som jag får köpa. Några napp har jag fått så jag hoppas att nygamla saker finns att tillgå i slutet av veckan för tanken var ju slalom på torsdag. Själv ska jag passa på att använda mig av "Överkalix -köp och sälj sidan" för första gången och lägga ut de två mini utrustningarna vi har, vi har till och med två selar som är perfekta till barnen då man lär dem åka.
 Jobb i natt och morgon sen har jag långledigt, superb en vecka med barnen och en vecka ledigt med mig själv och hundarna.
 Förändingens vindar börjar blåsa omkring mig, det känns bra, när beslut är taget är det dax att verkställa det, inte skjuta upp allt till framtiden, tiden är här och nu!

Måndag och bladet från Ica och Coop har anlänt, dax för matsedel och veckohandlings planeringen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar