lördag 4 oktober 2014

GU:F



Det är med blandade känslor jag sitter vid mitt köksbord i Storbäcken och skriver under kursansökan till GU:F, två veckor borta från min familj, 14 middagar, 12 skolmorgnar, 8 träningar, 4 läsläxor, 14 nattningar och all tid i mitt hem...
Jag måste gå den för att slutföra det jag påbörjat, men jag känner mig lite tveksam, jag får dåligt samvete att lämna mina barn, Henrik och mina hundar att fixa vardagen i 14 dagar utan mig. Det kan vara tungt att dela ansvaret på två.

 Gårdagen gick i rasande fart och trevligt var det :)
Jag hann med mina dater och blev bara 29 minuter sen till Matilda och middagen blev 60 minuter sen.
Idag jagar Rödupparna så det blir ingen skog för oss utan då drar vi till Råneå på Älvdalens hundhälsa istället, Vera ska bada/riva stället. Tänkte eventuellt passa på att duscha/bada Yenna medan så är det bara att trimma henne under veckan. Hon börjar likna en pudel igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar