måndag 2 mars 2015

Sportlov

Idag har vi en riktig "mollar" dag, alla barnen är hemma och det känns väldigt bra. Det är som om man har ett inre frid då man ser dem och får vara nära dem. Ju äldre barnen blir ju närmare kommer man tiden då de skaffar sig "egna" familjer och ett självständigt liv.
 Jag ska snart iväg till Bränna och göra mig skuldfri, glömde bort bakningen för Fridas klassresa så det blev panikshopping på Brännvalls café, sen har jag "lånat" hem ett par snygga byxor från Lauras som jag bestämde mig för att behålla. Överkalix är fantastiskt för vi har möjlighet till hemlån i alla affärer som säljer kläder, då kan man prova kläderna hemma i lugn och ro innan man bestämmer sig. Pojkarnas handskar från höstas är helt utnötta så jag måste svänga förbi Larson Järn och införskaffa nya och sen ska jag på en avslappnad massage hos AnnaKarin, måste skriva en kom ihåg-lista.

  • Lauras
  • Brännvalls
  • Larson Järn
  • OKQ8

Mamma och systeryster ska komma förbi under eftermiddagen och i natt väntas jobb, enda natten under sportlovet. Bra att ha påverkningsbara scheman då kan jag vara mer ledig då barnen har sina lov, bara det passar ihop med mina arbetskompisars önskemål.
 Tack och Hej nu väntar Brännas alla affärer på mig och min plånbok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar