söndag 6 september 2015

Rastlösheten sliter

i mig och jag vill iväg...
På en resa, bort på okänd mark utan med något direkt mål. Jag tror det börjar bli dags att spara på sig en slant och tanka bilen och DRRRRRRRAAAAA. Vecka 40 har jag långledigt och vecka 44 har pojkarna höstlov. Dessa veckor känns fjällen för kallt och det är ju inte tal om sol och bad precis.
Sitter och funderar ut önskeschemat för vecka 44 :)
Eventuellt en mindre flytt för en av flickorna v 40 och en tripp v 44.

 Söndag igen och familjen halverades på mindre än en timme, från buller och bång till ganska tyst och kallt. vänjer man sig med att barnen flyttar och lämnar boet?
Till veckan är det tre olika möten inplanerade som tur är på lediga dagar och inte samtidigt, få se om jag lyckas åka på alla.

Som jag säger till mina gamlingar: "Guds frid, vi ses imorgon"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar