torsdag 3 september 2015

Nu är skolorna igång.

Skriver, raderar, skriver och raderar...
Markören blinkar lite hånfullt åt mig, den vet vad som rör sig i hjärnan och den vet att jag inte vågar, jag har bjudit in den i hjärnan och nu hånar den mig för att jag väljer att skiva om skitsaker istället för  det som trycker mig just nu, det kan röra sig om politiska frågor, känslor, ekonomi och allt annat som man sätter i rummet längst in, det rummet som har stängd dörr med ganska tunga gångjärn.
 Egentligen är det inga tunga hemligheter som vila där, men sådana saker som jag gärna inte vill att "alla" ska veta om, ni vet "alla känner apan, men apan känner ingen".
Forum... en kompis till mig brukar vara på olika forum, kanske jag skulle leta upp något passande forum, flickorna pratar om "flaschback" undra om det är rätt forum :) eller skulle Coopforum passa?!... 
 Höstmörkret gör sig påmind igen, september är här och luften är kyligare men vi har haft en underbar augusti med sol och värme, hoppas att september blir lika fin, skogen är så fin under höstmånaderna tyvärr blir man lite begränsad några veckor på grund av älgjakten, skogen är stor men jag vill inte stöta på någon skjutkåt jägare eller en galen jämthund. Det är tur att vi har Halljärv och Lappberget.
 Nu ska hundarna nattrastas och sen börjar det vara godnatt för denna tant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar