onsdag 19 januari 2011

Imorgon blir det äventyr :)

Det var två nybadade pojkar med massa pirr i magen som gick till sängs ikväll...
Imorgon bitti ska vi på ett äventyr men de vet inte vars, gissningarna har varit allt från Thiland till en bergstopp...
Ska bli underbart att höra deras glada reaktion då de ser var vi ska :)
Pojkarna älskar Leos lekland.
Tanken var att bara pojkarna och jag skulle åka (flickorna har ju skola) men till och med teenset ville följa med, så nu åker vi alla utom Henrik.
Det blir hilma roligt!!!

Annars har det varit en "vanlig" onsdag med ridning för Matilda och heldag (06:30-16:20) på dagis för pojkarna, Lucas hann somna i bilen på vägen hem, lilla gubben alldeles slut :/
Försenad middag och kaffe besök av Karin och Linnea.

Jag älskar att jogga sent på kvällen, att inte behöva känna någon stress till att göra något annat.
Alla barnen sover gott i sina sängar och Henrik ser Discovery och märker inte ens att jag är borta, det är äkta egen tid som inte tas från någon annans tid...

Igårkväll 22:30, skjutsade H "upp" mig fyra kilometer, på med reflexväst, dragbältet, sela på hundarna, ipoden, joggningskorna och pannlampan sen är det bara jag och mörkret, allt runt omkring försvinner blir bara påmind om omvärden då hundarna måste göra sina behov.
Jag har dresserat mina hundar så de vet att det gäller att göra sina behov de första 300 meterna och sista biten innan hemmet, efter ruchen annars är det bara att hålla sig :)
Bäst av allt igår, jag kvitterade mot Furunäsbacken, nu står det lika och jag viker mig ingen mer gång!!!

Nu ska hundarna rastas innan sängen kallar, imorogn blir en trevlig dag!!!

Sovsött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar