onsdag 20 mars 2013

Alla sätt är bra utom de dåliga

Då har man jobbat två nätter, tre kvar för den här veckan och fem innan långledighetem :) "Tiden går och vi med den" det stämmer då, i perioder känns det som om allt svischar som landskapet utanför fönstret i tågkup'en.
Är det bra eller dåligt?!
Ibland önskar jag att det skulle finnas möjlighet att pausa eller kunna klona sig, det känns som om jag  ofta försummar någon i min närhet, jag tycker att mina vänner och min familj är himla toleranta med mig.

En annan sak jag försakar är motion, jag är så slö att det inte finns. Jag vet att både hundarna och jag mår bättre med några skidturer och promenader i veckan, men...
Det kanske vänder snart, hoppas jag!

IUP-samtalen börjar närma sig och det går bra för alla barnen, ett kvitto på att man lyckas. Matilda har fått svar från sitt andra handsval men vi väntar med spänning på vad första valet säger.

Soliga fina dagar har vi haft och ännu fina dagar väntar på oss, Henrik har föräldraledighet hela april så då ska vi köra massa skoter och äta matsäck ute :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar