torsdag 21 augusti 2014

Självutnämnd till Årets sämsta förälder

exakt så kände jag mig igår, jag missade att Oscar hade hemmamatch mot Övertorneå OCH att han gjorde mål :/ Jag måste bli bättre på att ha koll på läget. I detta fall är det ganska lätt eftersom att allt står på "laget.se" det är bara för mig att logga in på den så står allt där.
 Det känns som om jag är mer förvirrad nu igen, det är mycket jag "missar". Det är ganska oansvarligt att missa saker speciellt när det händer titt som tätt, då blir det mer en dålig vana eller ett ofog.
 Matilda och jag var på Ikea igår, hon köpte sig massa saker till lägenheten som vi sate upp igår så nu börjar det likna ett hem. Nästa vecka börjar hon skolan och Henrik ska börja med sin brandjour igen efter hans långa sommaruppeåll.
 Jag försöker få rutin på vardagen, en just nu kastar det iväg med mig, det rantas hejvilt, men idag ska jag bara vara hemma, det regnar ute så ridningen blev inställd, nu när jag är vuxen finns det faktiskt dåliga kläder! Hundarna ska iallafall få sig en 45 minuters promenad och jag ska göra plättar/tunna pannkakor till pojkarna kommer hem.

 Strandskolan...
Nej, jag orkar inte skriva något om den ännu, jag har inte hört till något från klagomålshanteringen, sommarskolan eller plan för matematiken under årskurs nio...


1 kommentar:

  1. Nå nä inte är du det. Bara en smått förvirrad förälder med lite mycket att stå i. Så det så. Kram på dig vännen <3

    SvaraRadera