söndag 23 oktober 2011

Frosten ligger

kvar på marken och det har varit kallt inatt.
Förmiddagen ska tillbringas i skogen med Yenna, Flex och Jebas flickorna, det blir en lång promenad från Halljärv upp till femman på Lappberget och ner efter bilvägen tillbaka till Halljärv <3
En kaffekopp vid femmans höga backe kommer sitta som pricken över i:et
Mina hundar har inte kommit sig ut på långpromenad på tre dagar så det är dax för en nu!

Sessan Yenna <3
Irritationen ligger som en tickande bomb i kroppen, redo att explodera...
Kanske en riktig skogspromenad får humöret att lägga sig en aning?

Alla av det manliga könet i min familj ligger i bakfylledimman efter olika födelsedagsfester, den ena värre än den andra.
Själv missade jag att svänga igår när vi åkte från Boden så det blev den kurviga vägen till Morjärv så jag blev lite sen och med tonåringar i huset och ytterligare en "fjortisfest" i Bränna gjorde att jag såg "Marley and Me" med mina fina flickor istället än 30 årsfesten i Vännes.
På morgon kändes det bra med att sova i soffan istället för fest.

"den som sover syndar icke"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar