fredag 28 oktober 2011

Grå fredag

Detta mörker får mig att bli helt slut, när ska jag få tillfälle att fylla på ljuslagret?!
Det är redan fredag och den här gången är det min tur att jobba helg två delade turer står på schemat, men delade turer är helt okay för mig...

Matilda har fått hem IUP idag och det var väl ingen höjdar läsning.
Känner att jag låtit henne flumma på hela denna termin och inte kollat upp var hon står :/
Nu måste vi få en struktur på läxläsning och ta tag i denna jävla mobiltelefon som missbrukas flera gånger varje lektion.
Jag blir så less att alltid behöva tjata hela tiden, kan bli spyless min gnällröst och varje gång tänker jag att jag skiter i alla ostädade tonårsrum, stänger bara dörren så jag slipper se, men nu för tiden hjälper inte att stänga dörren det stör mig!
Jag kommer inte ihåg att mamma gnällde så här mycket till mig?!

Tanken var att göra pizza idag till middag, men det har barnen ätit på skolan så nu vet jag inte alls vad det blir för middag idag :/
Egentligen är det konstigt att man tänker samma middag som skolans lunch, det finns ju hundra miljoner olika maträtter och ändå lyckas man pricka in samma?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar