torsdag 13 oktober 2011

Lucas tvärtemot

Vi fick lov att ställa in morgonpromenaden, tanken var att gå ut på en promenad innan mamma och pappa hämtar upp oss, Lucas skulle INTE kissa, INTE ha overallen, INTE åka vagn, INTE ha höst skorna, INTE, INTE, INTE *morr*...
För husfridens skull och mitt tålamod så stannade vi inne istället, jag behöver tålamodet till intersport, kappalh, lindex, erikssons center och northstar. Det blir lite shopping i Gällivare och en fika på något av alla fina cafér som finns där.
Mamma åker på städning och möblering medan jag förlustar mig i affärer ;)

Oscar packade skogsväskan idag och skulle med lekis på älgjakt, något han sett fram emot sen förra veckan, efter lekis ska faster Nea hämta honom eftersom vi inte hinner hem till 13:30 så han får en underbar dag med henne.
Det är så bra med alla syskon som ställer upp att vara med våra barn då vi behöver barnvakt!
Ingen kan ha det bättre än mig när det gäller det!

Frida körade i ett av banden som uppträdde på "världens barn gala" i Folkets hus igår.
Galan var ganska enkel och det var himla lite folk som besökte den!

Nää nu ska vi klä oss och rulla norrut mot snön :)

"en familj som håller samman är oövervinnerlig"....

1 kommentar:

  1. Då blev det sant som det var sagt att det skulle bli mera sång. =)

    SvaraRadera