söndag 2 oktober 2011

Årstiderna

Jag älskar alla våra årstiden <3
Varje kvällspromenad förundras jag av alla stjärnor som tindrar på himlen och mörkret, redan vid sju var det ganska mörkt.
Under kvällens promenad fick jag en längtan efter knarrande steg i kall snö och känslan av frosten på ögonfransarna, jag vet att när januarikylan biter för 14 dagen kommer jag ha glömt bort denna längtan ;)

Helgen har bestått av personalfest, jobb, höstmarknaden, promenader, middag hos svärmor och en aning taxiverksamhet.
Jobb imorgon och sen en underbar skogspromenad med mina älskade hundar.
Apropå hundar....
Yenna är i höglöpet så till och med den kastrerade gammel Flexan är villig att betäcka henne, Lucas tror hundarna blivit tokiga då det brottas så konstigt??! Jag vet inte hur jag ska förklara det till en fyraåring?!

"Hösten är en andra vår, där varje löv är en blomma"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar