måndag 24 oktober 2011

Värsta lyxen

Lucas ska till brandstationen med sitt dagis- Nyckelpigan, klockan 9:00 och eftersom att han egentligen skulle börja kl 12:30 får han komma tidigare idag och jag får en hel förmiddag för mig själv <3.

Egentligen borde jag fara på skolan och se hur det går för Frida i klassrummet eller till Oscars förskoleklass och se om det är lika kaotiskt där på dagarna och medans jag ändå är på Strandskolan slänga ett öga och pejla av Matildas stämning under rasterna, men jag och hundarna kommer att åka ut i Byträskskogen med mina skogsbyxor och kängor och bara andas in lite härlig frisk luft!!!

Jag fortsätter att gå och gå och plötsligt händer det ;)
H har gjort ett ryck i källaren och garderoberna är på rätt ställe och i veckan kommer den nya väggen mellan förrådet och bastun upp, "vi är på gång, vi är laddade vi är tända"...



2 kommentarer:

  1. Det är mycket man borde men att fylla på energiförrådet är RÄTT ände att börja med. =)

    SvaraRadera
  2. Håller med C. Det är så mkt man borde, men för att orka så måste man ju fylla sig med energi :) Fy vad jag är less på att sitta på ett kontor o jobba..

    Kram

    //Åsa L

    SvaraRadera