tisdag 4 december 2012

Hej vinterland



och välkommen, jag har saknat dig!!!
-20 grader och en aningens snö täcker marken, nu är jag nöjd.

Visst vill jag ha mer snö, men först kylan så vi får riktig bra isar, de senaste åren har isarna varit katastrofalt  dåliga och jag har varit rädd att färdas efter dem.
Jag börjar längta efter skidturer efter skoterspår i skogen och långa skoterturer med min alldeles egna blåa yamaha <3

Måste än en gång få skriva att jag älskar alla våra fina årstider lika mycket.

Idag har vi en hemmadag, Lucas hade ont i huvudet imorse och han kändes varm, men nu mår han bättre.
Jag kan behöva ha en sjukling för att hålla mig hemma :/

Igårkväll sa jag till H att jag skulle inte vilja ha alla kvällar fullbokade och alltid vara borta på massa saker var och varannan kväll, men den enda som kan förändra detta är jag själv :/

Nu dax för "fyra i rad"

Gud
Ge mig sinnesro
Att acceptera det jag inte kan förändra
Mod att förändra det jag kan
Och förstånd att inse skillnaden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar