måndag 3 december 2012

Tacksam

Helgen är slut och den har varit underbar, men alldeles för kort.
Men min ledighet fortsätter ju i fem dagar till :)

Idag har vi varit med "bussen" till Leos, Petra, Jimmy, Alfons, Frida, Oscar, Lucas och jag.
En heldag med middag och fika gjorde barnen nöjda, snälla Frida var och höll koll på grabbarn och körde lite "tafatt" med dem <3

Sen hem och till Jenny som bjöd på tårta eftersom hon fyller 27 år idag, en underbart "Pavlovatårta" och liiite mer kaffe.

Sista huset på Kvarnvägen till att adventpynta, det var åttan, men nu står det stakar och stjärnor i fönstret i alla fall på nedervåningen, resten tar jag en annan dag!!!

Eftersom ungarna var väl aktiverade var det hundarnas tur på kvällen.
Jag "hittade" en bra sen-kvälls-runda på 50 minuter där hundarna kunde vara lösa och hela Bagarvägen tränade jag Gina på frittfölj och läggande under gång jäklar vilken hund jag har!!!
Nu börjar hon fatta "bakdelskontroll", jag blir så glad av att träna henne för hon är så j*vla bra!!!

Nu avnjuts blåbär och lingon glögg och jag lutar mig tillbaka och känner mig väldigt nöjd med helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar