lördag 1 december 2012

Lördag

En underbar sovmorgon och sen en "långfrukost" med HELA familjen, utan bråk då kan man känna sig nöjd <3

Sen lite plock och sånt nödvändigt innan det var dax för sporthallen, Frida hade match och "vi" hade fiket, tyvärr blev det en förlust med endast 6 poängs skillnad, det var riktigt spännande i slutet...
Jag trodde ÖIF skulle ta hem det, men icket de inte.
Efter matchen åkte Frida till Svartbyn på födelsedagsfest och Matilda gick med sina vänner på Nettans och åt och sen vidare till Brännaberget.

Jag som börjat mitt nya liv åkte till gymmet på Brännagården och tränade lite, det kändes väldigt bra och jag kommer att göra om det på tisdag.

Köket fick stå för middagen, jag tog en pasta och blev än en gång besviken, det var inte alls så gott.
Det är nog som Oscar säger; "är man på en pizzeria ska man äta pizza, det hörs ju till och med på namnet!!!".

Julshow, julmat och disco i nattklubben på Grand Artic, maten brukar vara gudomligt god och Rockabilly är ju bra, men hemma är också bra :).

Imorgon väntar Leos för pojkarna och två av deras kompisar, vi startar upp vit bussen och sätter in alla stolar så åker vi på turné.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar