torsdag 20 december 2012

Julstök.

Stök är det då...
jag hatar att hålla på att städa och fixa under tidspress, det gör mig en aningens handlingsförlamad :/

Pojkarnas rum är dock ett måste, eftersom att det ska in nya saker där och det är redan ett överfullt rum.
Tanken är att så upp ett skrivbord där och fylla det med skrivgrejer.

Imorgon väntar den stora klappjakten för mig och killen, avresa till Luleå är planerad till 08:00, jag jobbar till sju och sen ska ungarna iväg på skolan sen drar vi iväg.
Jag har dock en planering som heter duga, så jag tror det kommer att gå som smort.
Det enda molnet på min himmel är att bromsklossen Drugge ska med :)

Idag har jag sovit till 15:40, det är ju ett under!
har aldrig hänt sen jag började jobba natt, det kändes som om jag försovit mig.

Gina löper och tvättar sig konstant, jag väntar med spänning på att gammelYenna ska sätta igång med sitt löp och sen har vi skruttan som ska få igång sitt löp.
Det kommer att vara löpmuttor här hela vintern :/






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar