fredag 21 december 2012

God Jul och Gott Nytt År

Vårt fina luciatåg <3

Julen är familjens högtid, tid att umgås med sina nära och kära.
Att ta vara på den ledighet man lyckats få i samband med "röda dagar" och bara vara, till och med en sån rant-maja som jag brukar hålla mig i närheten av hemmet under denna högtid.

Det är en tid då jag träffar mina gamla vänner som hittat sina liv på andra städer, till och med i andra län <3.
Jag har turen att ha kvar många av mina vänner som jag var med under mina högstadietid. 
Vi träffas ofta vid jul, påsken och under sommaren eftersom de är så "duktiga" på att komma hem.

Under den här helgen ska jag vara tacksam över det jag har och försöka hitta glädjen i det jag ställs emot.

Morgondagen tillbringar vi hela familjen utan Matilda,som tyvärr jobbar, i Isladan.
Oscar har sin första hockey match och det är stort, väldigt stort :)...
Två matcher mot Malmberget/Gällivare med lunch mellan matcherna, min lilla kille ska spela hockey.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar