söndag 6 januari 2013

Allt är ju relativt

Matilda o. Henrik Gröna Lund 2010.

Oscar o. Frida Gröna Lund 2010
Pojkarna och jag ser på gamla kort på datorn, nu för tiden är det på datorn vi ser på foton.
Jag är imponerad på människor som redigerar, framkallar och sätter in alla fotografier i album, jag har nog kort sen 2005 att organisera, eller så lämnar jag de foton som varit på datorn och börjar med framkallning nunu?!

Nästa söndag börjar vi med inomhusträningen i stallet och jag längtar, det har blivit lite dåligt med hundträning sista månaden och till viss del kan jag skylla på löp, men inte bara.
Annars känns det lika rätt med min fina Gina nu som i höstas, jag är verkligen kär i denne underbara hund.
En viss rädsla eller panik inför kommande röntgen kommer krypande, "går hon inte lite konstigt med bakbenen?!" eller "är hon halt fram?!"
Jag är alltid lika nojjig när det gäller HD-resultaten, det är en jobbig tid att gå och vänta och nu ska även armbåga kollas och vara AU...
Detta tar på nerverna!!!
Ni som känner mig vet att jag är lite skadad då det gäller statistik och min HD-statistik på hundar är 100% och det känns ut som lite oroväckande just nu :/.

Idag ar julen åkt ut och det känns skönt, det blir så ljust när det mörka röda åker ner, men lika mysigt känns det då man tar fram det i slutet av november. I år känns det som om julen varit uppe en väldigt kort stund.
Tiden bara svichar förbi och det känns verkligen inte som man hinner "fånga dagen".

Många tankar denna julhelg har gått till tumörer...
Det är många i min omgivning som drabbats av dessa äckliga, avskyvärda, snuskiga, vedervärdiga hemskheter och jag hoppas med hela mitt hjärta att det ska gå vägen och att de ska segra mot sjukdomen!!!

Tack och Hej <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar