måndag 28 januari 2013

Ledig helg???

Jo jag hade halv ledigt från jobbet, men inte från livet...

Lördagen var pressad.
07:00 Hem fr jobbet
10:00 Oscar hockey match i skogshallen, vi hade bakning
11:00 Frida basket match hemma i sporthallen, inget uppdrag
13:00 Oscar hockey match i skogshallen, jag hade tidtagningen
14:00 Oscar kalas i Svartbyn
15:00 Matilda basket match hemma, tanken var att jag skulle sitta bredvid i sekretariatet men matchen började 20 minuter tidigare så det sprack :/.

När jag satt i bilen till Skogshallen och jag sovit nästan tre timmar var min kropp så tom på energi så det var riktigt tungt att klia sig i pannan, då är det illa, jag vet...

Söndag var betydligt lugnare, bara Matilda som hade en match i Skellefteå och bussresa till den som ÖIF stod för :)
Oscar hade ett "bowling kalas" som jag var chaufför till och det var roligt att se att pojkarna tyckte det var roligt, inget bråk eller gnäll.

En god kebab middag och sen en dryg timmes promenad efter isen i månens sken med Gina, Holly och Nea skuttandes vid vår sida, livskvalité.

Nu är det midnatt och sängen börjar locka mitt namn....

"på stenar som rullar växer ingen mossa", men de blir ganska kantstötta efter några mils rullande!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar