onsdag 2 januari 2013

2013-01-01

Ännu ett år har passerat och fort har det gått.

Förhoppningarna för detta år är att alla människor ska få vara friska och krya.
Att mina barn kommer att lyckas bra i skolan och ha styrkan att stå emot sånt som de känner att de inte vill vara med på.
Matilda som ska vidare till gymnasiet ska hitta den rätta vägen för henne och att ryggsäcken är full av kunskap och erfarenheter som hon fått från Strandskolan.

Målet med Gina den fina <3
  • LP1
  • Starta i lydnadsklass 2
  • Uppflytt till lägreklass spår
  • MH
Vi startar upp med hundträningen den 13 januari i ridhuset i Vännesberget, jag längtar!
Tyvärr är hon i höglöpet just nu och hon är en aningens förändrad så vi roar oss med promenader, sparkturer och lite snöplumsning.

Årets som gått har varit ett innehållsrikt år med positiva och negativa erfarenheter.
  • Köpte en ny "tävlingshund", som tagit mycket av min tid och som jag har stora förhoppningar på.
  • Årliga Kåbdalisresan och pojkarna lärde sig grunderna för slalom.
  • Bytte arbetsplats och arbetstider, vilket känns som ett bra val jag gjorde.
  • Husmorssemester till Sthlm med gammelvännerna.
  • Husvagnssemester till Umeå fick nöjet att följa Fridas fotbollslag i Umeå fotbollsfestival.
  • Matilda fick sin första hund.
  • Utställning med Sara och hundarna i Tromsö där Maggi fick sitt championat i Norge.
  • Jag har blivit bilägare för första gången i mitt liv.
  • Vi fick ta farväl till vår älskade Flex :`(...
  • Överkalix brukshundklubb gör ett fantastiskt år och jag ser fram emot 2013.
Under 2013 har jag lovat mig själv att leva efter "alla är vi olika" och inte lägga ner min energi på hur folk tänker och tycker.
Statusuppdateringar på facebook ska rinna av mig som vattnet gör på gåsen :)

Jag önskar alla jag känner ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar