torsdag 10 januari 2013

Sockerstopp

med start idag!!!
Läste på facebook att min vän Jenny infört godis/fika/snacks stopp och Jenny är precis lika stor socker-råtta som jag så va fan kan hon ska jag också införa sockerstopp.
Fullmatad med inspiration av Jenny kände jag att det blir ju a pice of cake och faktiskt har det gått väldans bra idag, lite tungt nu efter kvällspromenaden då hade jag lugnt kunnat trycka i mig ett halvt kilo godis, men en tekopp fick det bli ;)

Efter mitt och Jennys statusar på FB hängde Åsa också på, hon började Dag 1 med magsjuka så hon hade inget sug efter socker idag iallafall.

Med sockerstopp tar vi bort följande:

  • godis
  • glass
  • snacks
  • fikabröd
  • vitt matbröd
  • läsk
  • saft
  • salta kex
Nää, nu är det dax för sängen innan jag stoppar något i munnen!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar