söndag 29 juni 2014

En affär

När jag väl bestämt och insett att vårt förhållande inte var sunt på något sätt, avslutades affären/förhållandet snabbt och jag tog bort allt från mobilen för att inte ha lätt tillgänglig för mitt beroende. Eftersom tiden gick började jag mer och mer umgås med detta otyg, det finns en väg att komma i kontakt trots att mobilen var rensad, lite tjorvigare men vi kunde umgås, en livlina...
 Nu är jag fast igen, lika mycket som innan pausen, appen "Facebook" är tillbaka på mobilens tredje sidan och dagligen görs uppdateringar, för vem skull? Min egen?!! syns man inte så finns man inte, eller hur var det nu igen?

Helgen har spenderats i Gällivare, bevakning stod på schemat, lördagen gick väldigt bra men idag gick det åt fanders, hennes spårnoggranhet var som bortblåst, hon hittade på andra saker medan hon spårade, rullade sig i något skit gjorde en egen spårning ut på en myr. Jag suger på att läsa min hund, jag kommer att förstöra allt, kunde inte se när hon markerade ljudet och lukten...
 Jag försöker att intala mig att det inte alltid kan gå bra, det är när problemen kommer och man löser dem man kommer vidare i sin hundträning, men just nu känns det surt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar