torsdag 19 juni 2014

Klagomålshantering

Skriven med mitt namn och inlämnad i tisdags och förhoppningsvis diarieförd!
Nu får jag vänta på återkopplingen, men jag har tid att vänta exakt 10 veckor kan jag vänta men efter det ska jag ha återkoppling och åtgärdsprogram för min rädsla sitter ännu kvar, rädslan att "nationella prov" under våren 2015 inte ska bli godkända.Efter en dag på sommarskolan har 20 sidor matte gjorts och jag tror hon tyckte det gick relativt bra, så bra det nu kan gå då en fjortonåring måste gå sommarskola.
 Detta föräldrarskap alltid ska man behöva känna sig orolig när det gäller skolan, vänner, hälsan, grupptryck, självkänsla och om framtidens hela existens... Fyra stycken individer som jag ska gå omkring och oroa mig över konstant, vara rädd att man missar någonting viktigt i deras liv, jag känner mig helt slut i rutan.

 Midsommarafton närmar sig med stormsteg, jag har ingen lust att fira midsommar i år! Till och med vädret ska vara pissdåligt, H har brandjour, flickorna har redan planer med sina vänner och jag har ingen lust att gå på någon bilutställning eller trängas med massa andra människor i Bränna!
Jag hade velat åka till Lombergsfallet, bara jag och mina med massa myggmedel och en riktigt god picknick korg, det hade jag velat!!! Känslan kan ju bytas ut på ett par dagar.
 Jag är glad för min syster skull som fått sålt huset, papper skrivs på idag och äntligen fick hon iväg det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar