måndag 30 juni 2014

Poolen

Pojkarna och jag har besökt poolen idag, det var trevligt. Grabbarna roade sig i vattnet vi åt lite lunch där badade lite till och sen började det blåsa så kallt att de gick i bastun och klädde på sig. Jag roade mig med att sitta på soldäcket och vid poolkanten, det blev inget badande för mig idag, men nu känner jag mig lite sugen att åka och motions simma lite, men då har jag kvar hundarnas motion och båda två "hinner" jag inte med. Så det får bli en femma på Lappberget eller en 4.2 på Halljärv. Eftersom spårningen igår gick dåligt ska jag lägga ut ett 500 meters snitslat spår så jag ser när hon vindar iväg på egna spåruppdrag :/. Spåret får ligga medan vi promenerar, det gäller att vara effektiv :).
 Efter promenad och spår väntar mina garderober på mig, jag ska rensa och packa ihop gardiner och dukar, jag har även hunnit ett kortare pass i källaren men det kändes så deprimerande att jag var tvungen att gå upp ett tag som i sin tur ledde till att jag sitter här och slösar massa dyrbar tid på att drömma mig bort till Medelhavets stränder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar