tisdag 8 juli 2014

Det är som det är...

Det är som det är och det blir som det blir!!!
På något konstigt sätt verkar saker omkring mig "bara" lösa sig och det händer faktiskt ganska ofta ?!

  • Certprovet för Gina (och mig) är framflyttat minst en månad, det känns väldigt bra för vi är inte färdig, vi är på väg men inte där ännu.
  • Källaren i SB är tömd och vi väntar på material för att bygga färdigt vår "förvaringsrum"
  • Fått en tapetserare att göra Oscars och Lucas rum under nästa vecka
  • Min egen källare känns under kontroll
  • Systeryster har putsat alla fönster
Jag har börjat andas igen, virrvarret känns inte alldeles åt fanders och jag känner att vi fixar det!!!

Att termometern ligger på ca 30 grader i skuggan gör att det blir lite tungt att flytta, man orkar inte riktigt lika mycket som om det är normal varmt, pojkarna är inte speciellt nöjda med att bara vara hemma de vill ju bada, så vi har försökt vara i poolen några timmar så de håller sig nöjda. 

 "Handen på hjärtat vem kan lova att man att man kan stå för allt som man sagt"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar