onsdag 2 juli 2014

Upp som en sol - ner som en pannkaka

 Idag var ingen bra dag att vakna upp till, Holly hade haft lite påtryckningar och summan av det var bajshögar här och där på nedervåningen :/ Curling mamma som jag är tog jag hand om bajset och ägarinnan fick ta hand om hunden... Nästa negativa händelse var att upptäcka att ungarna ätit upp det fika jag köpt till mina gäster idag och att sen sitta i detta kaos som inte försvinner eller ens känns ut som om det minskar gör mig irriterad och sur, låt det bara försvinna är min känsla, jag försöker se framåt om ca tre månader är allt som vanligt i vårt nya hus om tre månader kan jag göra vad jag vill och inte känna att jag har tusen måsten på "måste-göra-listan" att beta av, jag längtar redan till nästa sommar och då ska vi minsann på en Sverige resa i min nya fina bil, Henrik ska iväg på PowerMeet som han nu missar för andra året i rad och jag har en liten förhoppning att kanske kunna unna mig Tåmelägret...
 Hundträning ligger lågt, jag har som prioritering att motionera dem. Några små träningsstunder på de saker/moment som sitter säkert har jag hunnit med, ett favoritmoment är "rutan" och "inkallning med ställande". 

 Nu ska jag sudda bort min sura min och ladda för ett trevligt besök av Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar