torsdag 10 juli 2014

Sommar och sol

sitter och försöker få ihop ett inlägg men jag hittar inget roligt att skriva, tappar tråden i det jag vill få ut, vågar inte riktig... det kan bli på bekostnad av någon annan och det vill inte Linda Lagom.



 Så istället kan jag berätta att vi fått oss en katt, Missie hon kommer från Sirillus och är en tuff brud, jag har inte släppt ihop henne med hundarna ännu för jag varit rädd att våra tre hundar ska göra henne illa, men ikväll var hon less att vara ensam i utbyggnaden och klättrade över kompostgallret då vi satt och åt, Gina satt och vänta besatt på sin middag med långöronen försökte vara närgågna ett par gånger med Missie visade ganska fort vem som bestämmer bland de fyrfotade. Hon bara stegade genom köket satte sig miyy på golvet och reste ragg och fräste när långöronen kom för nära, snacka om attityd :)





En bild från augusti 2013, harmoni!!!

2 kommentarer:

  1. Misse gör rätt som visar attityd! =) Underbar bild från fjällen...Minns vår fina dag där.

    SvaraRadera
  2. Oj! Vilken vacker bild!

    SvaraRadera