fredag 4 juli 2014

Mitt, Ditt och Vårt

eller allt ditt är mitt . men allt mitt är inte ditt...
Mina känslor rusar i min kropp jag känner mig frustrerad och irriterad, man kan säga att mitt liv är i beroende på andra människor just nu och det göt mig en aningens frustrerad att inte kunna rå på det som händer... 
 För mig sitter inte minnen i saker, saker för mig är materiella ting och jag ser ingen ingen anledning att spara massa gamla saker och använda dessa när/om vi behöver det någon gång, för jag har tyvärr glömt bort att jag sparat just det som kunde vara bra att ha just nu om det är bra eller dåligt är ju frågan?!
Jag har tagit ett beslut i mig själv och nu kör jag på det, med "Sinnesrobönen" som underlag.

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden".

med detta mantra går jag ner i min källare och tar tag i dagens packande och rensande, jag har lite kläder som ska till Röda korset och hoppas att jag får ihop en del som ska till Furunäs miljöstation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar