lördag 19 juli 2014

Det löser sig

Sa han som sket i vasken.
 Jag börjar se ljuset i tunneln, eller jag håller ju inte på att dö, utan detta var i positivt avseende. Stressen finns kvar, sömnen är lite rubbad, irritationen ligger och pyr, men jag har lite kontroll på mina saker, jag tror inte jag behöver åka till Furunäs miljöcentral nå mer och jag har hyrt ett förråd att förvara mina saker till de får plats där det ska vara. Om tio dagar ska jag överlämna nyckeln till de nya ägarna.
 Tyvärr har jag fått välja bort lite saker, bland annat bevakningsträningen i Tåme och funtionärsarbete. Prio ett är flytten och så är det tio dagar till. På onsdag börjar jag jobba, då är årets semester slut, jag känner mig inte ett dugg utvilad men så får det lov att vara det här året. Det finns de som har det värre än mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar