tisdag 13 januari 2015

33.8 grader kallt

Garanterat myggfritt iallafall.
Kyla, det finns olika slags kylor och denna kyla är av lättare slag...
 Det är dags för lite avgiftning från FB igen, den sista tiden har det tagit mer energi än det gett, jag blir så irriterad över FB ibland "likes" och kommentarer som ska trycka på hur bra vi har det och hur fantastiska vi är, även Jag. En annan aktiv FB-vän har också tagit en paus det fick mig också att fundera över mitt FB-beroende. För vem måste man lägga upp allt?
 Jag har även rensat lite i "vänlistan", förstår inte riktigt meningen att vara "vänner" om man inte har någon relation med de man ska följa eller vara vän med?
 Beslut är tagna och det känns så otroligt skönt, det känns så bra i psyket när man tror att det är ett bra beslut man fattat, kanske till och med det bästa. Sinnesron som inte funnits på länge har infunnit sig och det är så skönt.
 Annars är det bara jobb, jobb, jobb denna vecka jag har tagit en extra natt och det betyder fyra nätter som i sin tur betyder att det gäller att sova ordentligt, jag kan inte slarva med sömnen när det är fyra på rad :)

"Rykten skapas av avundsjuka, Sprids av hatare, Accepteras av idioter och handlar om oskyldiga"...


1 kommentar:

  1. Ibland behövs en paus från FB. Jag kan behöva en jag med ;) Får kika här på bloggen ist för att se vad som händer hos er. Kram

    SvaraRadera