torsdag 15 januari 2015

Off

Vi lider nog alla av "off-perioder" då och då i våra liv, min är nu, vilket i sin tur kan bero på att jag jobbat ganska mycket sista tiden. Mer jobb och sämre sömn det tar av mina resurser i energiförrådet. Det är många vänner jag inte hunnit träffa, tiden har inte funnits riktigt och jag får lite dåligt samvete över det, men jag kommer igen, alldeles snart :)
 Mitten av januari och tiden bara swischar förbi, snart har vi vårvintern och den längtar jag till. I helgen har vi inge hockey, bara lite ideellt arbete, eller Henrik har lite arbete för jag kan inte köra ismaskinen, måste säga att det är bland det klokaste jag gjort, när jag sa att H kunde vara materialare, det gör att jag inte har några pass alls i detta lag. "Den enes död är den andres bröd"...

Imorgon fredag och ledig helg, skönt så ini bomben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar