tisdag 27 januari 2015

Alla SKA vara med...

men hur gör man när alla inte vill vara med?
 Alla som känner mig vet att familjen är jätte viktig för mig och jag vill att vi alla ska vara tillsammans så mycket som det bara går. Nu börjar vi tyvärr komma till den tiden då vi har några som inte vill vara med oss när vi är på våra resor, vi har svårt att göra saker som alla sex tycker är roligt och det känns ut som om det bara är jag som vill att vi ska vara tillsammans. det blir jag som tvingar alla att vara tillsammans.
 
Kanske jag ska backar litegrann och ge det lite tid, sluta tjata om allt och bara vara, alla erfarna säger ju att det bara är just nu så här, det blir väl bättre då jag hittat min nya mammaroll?



Ta mig till fjällen

 Vi har haft underbart väder idag men jag har inte tagit mig från soffan, har varit så otroligt trött, imorgon kommer Carina till mig och då får hon lov att dra ut mig i vinterskruden och andas lite frisk luft. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar