torsdag 29 januari 2015

Upp som en sol ner som en pannkaka eller så tvärtom

På lördag packar jag väskan med tränings-, bad och finkläder för det vankas en övernattning på Clarion Sense men min finfina vän AnnaLena. Detta blir en övernattningshelg med välbefinnande i centrum, vi ska ha det så jäkla bra och jag ska försöka att lämna alla dystra tankar i hemma och bara njuta av nuet, det är som det är och det blir som det blir och sen är det inte nå mer det!

Planen för dagen är avresa med buss och en lyxig lunch på Hemmagastronomin sen väntas lite shopping i stan innan incheckning på hotellet och ombyte till träningskläder och lite gym (AL får hålla i ett spinningpass åt mig) lite viktlyftning tills vi vill kräkas då checkar vi in på hotellets SPA avdelning, njuter någon timme innan vi möter upp Gabriella på Skybaren för en liten fördrink innan middagen som jag har för mig bokades till 20:00. Fatta vilken exklusiv lyxlördag jag kommer att ha, allt ordnat och bokat av min underbara AnnaLena!!! Det enda jag behöver ha med mig är passande kläder och matercard-kortet :)












 

3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Ni kommer att få en toppenhelg. Å det är du så värd! Önskar jaag varit där med er o laddat batterier jag med <3 Ha det nu bäst & hälsa tjejerna!

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli superduper. Kände för att hänga med på shopping men tror det är bäst jag stannar i hemmets lugna vrå (har en känsla jag blir helt ledbruten).

    SvaraRadera
  3. Carro - nu stannar du hemma o vilar inför bebis ankomst ;)

    SvaraRadera