måndag 20 januari 2014

Jag har fått ihop ett och ett

Och fått det till två :)
Men jag säger inget så har jag ingenting sagt, än!

Vinterkylan håller i sig, Volvon vägrade starta redan i torsdags, vattnet till vindan frös i morse, hundarna vandrar, jag är också rastlös, men det är ju så här det brukar vara på vintern, men nog är det länge sen vi haft -33 till -38 så här länge, eller är det mitt guldfiskminne som spelar mig ett spratt?!
 Idag trotsade vi kylan och åkte till bästa svärmor som fyller 60 år imorgon, vi hade lagar mat och köpt present till henne. Igår var vi i isladan hela dagen, både Lucas och Oscar hade match, det var ett sammandrag för åldrarna 04-07 Boden m två lag var och Övertorneå SK stod på spelachemat. Eftersom någon inte dök upp hoppade jag in i lunchserveringen, 105 portioner Lasange delades ut till hungriga spelare, tränare, materialare, supporters och annat löst folk. Tur att vi har Lasses Katering sådana här dagar, han lagar maten och den är omtagandes god i många ishallar.

Imorgon börjar jag med "Soppdieten", fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar