torsdag 23 januari 2014

Tröttheten gör sig påmind

Det har gått ganska bra dessa dagar, sockersuget bleknar lite, lite för varje dag jag lyckas stå emot det söta iallafall. Var till och med på kalas igår och det gick bra, födelsedags barnet bjöd på frukt.
 Tyvärr jag jag åkt på en förkylning så skidorna får vila sig några dagar till, eftersom min ork och flås är nästan lika med noll. Det är tråkigt när flåset blir sämre, då tar det några gånger innan man är på banan igen. En annan sak som är lite jobbig är att förkylningen aldrig bryter ut utan den ligger och irriterar under ytan hela tiden och tar bort min ork :/. Jag känner mig väldigt trött just nu, det beror nog på jobb, mörkret och förkylningen, jag är inte van att vara så här trött men det är bara att gilla läget och härda ut.

Husmorssällskapet77 har bokat sig en Stockholms resa i maj, shopping, hotell, middagar och lite galej står på agendan för denna helg, det blir samma helg som förra året.


1 kommentar:

  1. Ogillar tröttheten, men kropp å sinne behöver vila o återhämtning ibland. Stor gilla resan :)

    SvaraRadera