lördag 14 december 2013

Nattöppet

Stämningsfullt och mycket folk, grabbarna och jag var bara en kort stund, vi hann klämma en burgare hos Nettan, fixa en julklapp och se Överkalix ridklubbs luciatåg. Det var planen för kvällen :).
 Idag har jag provat på Brännagårdens gymmaskiner utan någon som helst plan för muskelgrupper, viktmotstånd eller maxförbränning började jag med cykling 10 minuter och sen varvade jag ben, armar, mage och axlar, avslutade efter 40 minuter med lite stretching. Säkert helt galet upplagt men nu i kväll nyper det i mina överarmar.
 Lunchade med Lotta, AnnaLena och Carro på Sang's idag det var länge sedan vi sågs men våra sinnesstämningen var ganska lika, man kan säga att gnällkärringarna hade nomineringsmöte :). Efter vi spytt ur oss lite galla över livet kändes allt mycket bättre :).
 Efter nattöppet, ca 19:30 råkade jag somna och vaknade drygt två timmar senare så jag har lite svårt att somna ikväll. Sparkturen med Gina gick väldigt bra på "vanliga" Tallvik för där hade ingen sandat, men bagarvägen och kvarnvägen var riktigt hackiga :/.

 Imorgon kanske vi friåker litegrann eller så åker vi med Frida till Övertorneå, hon ska spela en vänskapsmatch med sitt lag mot Övertorneås killar, Överkalix har fem grabbar som spelar basket så e ska ju också spela sen fyller de upp med några tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar