fredag 6 december 2013

Överkalix Framtid

Jag känner mig som en bakåtsträvare, jag kan inte svälja att det är det här som är Överkalix Framtid :/ Min röst i kommunvalet 2014 hade inte gått till Socialdemokraterna, men nu blir det nog blankt istället för det parti jag tänkt mig. Jag har svårt att se hur alla parten kunna samarbeta? Det känns som det kommer att vara väldigt spretigt, men jag kan ju ha fel och förändring är någonting som verkligen behövs i Överkalix, men...
 Sossarna har gjort två missar under kort tid konstgräsplanen och stängning av demensboende Tall och Svalan efter kallduschen med stängning lägger S fram ombyggnationen av "Torget", WHAT??? det är ju så man sätter kaffet i halsen när man hör det. Det är sånt som får de att tappa röster, men det är ett väldigt långt steg mellan att rösta på ett parti och nu en röstsedel för V, FP, M, MP och C men det är ju länge till september så det kanske klarnar och Överkalix Framtid kanske inte känns så spretigt då, den som lever får se.
 Natt nummer två och ledig lördag-söndag det ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar