fredag 9 maj 2014

Fredagsmys

Jag hade stora planer för helgen, pojkarnas rum skulle få sig en ordentlig genomgång, men jag ligger ganska pall i feber och en dunderförkylning, så jäkla typiskt. Sen har vi planerat in Ikea på lördag eller söndag, vi tänkte köpa tvättstugeinredning.
 Feber är något jag sällan drabbas av och de få gångerna jag får det ligger jag däckad, jag hoppas att det är snabbt övergående
 Få se om jag orkar m någon hundaktivitet idag eller imorgon, sista anmälningsdag för Piteå är imorgon och jag vet inte hur jag ska göra? Spåret klarar hon nog, men krypet är värd 50 poäng... Krypet är ju det största problemet, men vi har ju vissa problem i apporteringen som också är värd 50 poäng, hon tar sen med "busar" väldigt mycket med den.
Jag skulle behöva gå igenom lydnaden för någon och se hur helheten ser ut! Det ska jag göra, man kan ju råka bli sjuk när man ska tävla och då behöver man lite rutin på det!

1 kommentar:

  1. Stackars era små sjuklingar. Hoppas det är snabbt övergående. Krya på!

    SvaraRadera