lördag 10 maj 2014

Kvalité tid med Lucas


Eftersom Oscar åkt iväg med farmor och tjejerna nu för tiden är allt mindre hemma så har Lucas och jag hängt gäng, igår kväll efter vi sett "Frost" tog vi oss en cykeltur, nästan fem kilometer. 
 Medan vi cyklade så var jag tvungen att stanna och andas in den härliga luften och den underbara natur vi har runt omkring oss, jag tycker att Överkalix är så himla vackert. Visst finns det mycket som är mindre bra men mycket är fridfullt och vackert.

Mindre bra, ja vad är på den listan då?! Säkert jätte många saker, men jag orkar inte tänka på det idag, det som var mindre bra idag är vädret, jag hade tänkt träna hund idag, gå igenom hela lydnadsprogrammet för lägreklass lydnaden, men vädret och den tjocka halsen satte stopp (eller iallafall sköt upp) det.




Eftersom vädret är mindre bra så passar jag på att avsluta projektet "Rensa pojkarnas rum", hittills har vi två svarta säckar med trasiga saker och då är bokhyllan och skrivbordet kvar. Känns bra att få gjort det nu så är det lättare då rummet ska flyttas till SB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar