tisdag 20 maj 2014

Tisdag - en ny dag med nya möjligheter

Måndagen var grå i sinnet och tisdagen grå i vädret.
Jag fördrev måndagen med hundträning och "krypet" avancerade betydligt, Gina vet att leverera när jag behöver det <3 Tack vare "köp-och sälj Överkalix" fyndade jag en crosshjälm till Lucas och dagen avslutades med årets första joggingtur på Halljärv med Henrik, Gina och Yenna. Orken var okay, jag fixade kortaste rundan knappt 3 km på 18:02 och blev endast besegrad av "mördar-backen".


Idag ska jag till Carina och vi ska ta oss en skogspromenad till stugan i gläntan, ett underbart ställe mitt ute i ingenstans <3
Sist jag var dit med Carina var den dagen vi hämtade hem pappa på permissionen och vi samlades alla hos mig och pappa berättade att läkarna i Sunderbyn hade hittat cancer i hans kropp, men de visste inte var modertumören fanns, vi var ledsna med hade ännu hopp om tillfrisknande!!!

"Grått ute Grått inne Grått i hjärta Grått i sinne"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar