måndag 26 maj 2014

Husmorssemester

Nu var årets husmorssemester lagda till handlingarna och mottot var:
"What happends in Stockholm stay in Stockholm"
Inte för att det hände något speciellt vi har bara haft det bra och shoppat, ätit gott och varit på "Golden Hits" och dansat hela natten lång :)


Jag hade en plan med shoppingen som jag följde relativt bra, råkade bara inpulsköpa en Desigual klänning på 20% rea, så jag tjänade ca 200 kronor på att köpa :)



Vi bodde på fd Rica Hotells, som nu hade blivit ett Scandic hotell, det var lite dyrt men jätte centralt med trevliga rum och bra frukost, kan rekommendera detta hotell.
I slutet av veckan ska jag åka till mamma så ska vi planera vår Stockholmstripp, men på den blir det nog en dag på Skansen och Djurgårn.


2 kommentarer:

  1. Härliga dagar i storstan. =)

    SvaraRadera
  2. Tack tjejer! Vår helg lever jag länge på :)

    SvaraRadera